bambi

Tapaskväll på BarCelona
 
Hade en supermysig kväll i fredags då Fnulan var i stan och frågade om vi skulle träffas. Eftersom jag då fick välja vart vi skulle äta middag så fick det bli mitt favorittapasställe BarCelona som ligger precis vid t-centralen och Sergels torg. Jag kan verkligen rekommendera den restaurangen om man är här i stan och vill hålla sig till centrum.
 
Fnulan hade aldrig provat tapas förut!! Hur kan man ha missat nåt så gott??  ;)  Som ni ser på bilderna så fyllde vi vårt bord med en massa små rätter. Vi drack vin, pratade, skrattade och grät en liten skvätt. 
 
 
Tiden bara rann iväg... men snart ses vi igen (riktigt snart faktiskt!) och ska ut på äventyr!
 
 
#1 - Tant Gul

Mmm tapas är verkligen gott! tack för restaurangtipset.
Undrar om de har serverar lunch där också.

Svar: Nej, dom serverar tyvärr inte lunch där....
bambi

#2 - dianasdrömmar

Tack för tapas tipset, den ska jag prova älskar nämligen tapas :) och kul att träffa Fnulan kramar Diana

#3 - Katarina

Ja, tapas är ju så gott!! Kram

#4 - J - tvillingmamma TÄVLING pågår!

Oj nu blev jag sugen på tapas, det är ju sååå gott! ;-P

#5 - Amy's piece of cake

Tapas is da thing!

#6 - Om Hondjuret

Gudars, vad gott det ser ut. Men jag kan ärligt erkänna att jag aldrig heller har ätit tapas ;)

#7 - Fnulan

Så fina ord... du är fin!