bambi

Tillsammans - Pride 2012
 
Årets Pride-festival är igång och årets tema är Tillsammans. Ett fint tema tycker jag!
 
Jag har turen att bo bara nåt kvarter bort från där Pride-paraden går. Det är verkligen en färgglad och känslosam festival. Förra året var det verkligen allt från tårar till skratt.
 
När RFSL kom så var det svårt att hålla tillbaka tårarna.
 
 
Men oftast var det skratt och man hade svårt att stå stilla till den underbara musiken.
 
 
Tips! Eftersom det kan vara rätt så hög volym på musiken och mycket skrik så kan det vara bra att sätta på barnen hörselskydd om dom ska följa med!
 
 
Är det någon av er som ska gå på Pride festivalen eller se paraden?
#1 - Veronica Strand

Hej!

hittar ingen mail till dig så skriver här. Jag undrar om du kan tänka dig ett litet samarbete med mig? Maila mig gärna så kan vi ta det där!
Mvh, Veronica Strand
Nicas Design

#2 - joi

Jag skulle gärna vilja besöka pride ngn gång. verkar vara urhärlig stämning!
svar: 27 grader.. det räcker gott o väl för denna svettiga amningsmamma ;)
kram

#3 - Jennie

Självklart! Vi har alltid stående semester här hela Pride-veckan å lommer gå med Regnbågsfamiljerna.

#4 - dianasdrömmar

Härliga bilder, får se om vi hinner in :) kramar Diana

#5 - Rebecca

Japp, jag hänger i PridePark hela veckan och går också i paraden, på två ställen t.o.m så jag får springa fram och tillbaka en del

Svar: Oj, du måste ha fått bra med motion :)
Hoppas att du får en fin söndagkväll! :)
bambi