bambi

Vad var det som hände?
Igår rasslade det till i statistiken och jag såg att jag hade fått över 800 besökare från Facebook enbart. Men jag kunde inte se exakt vilken Facebook-sida besökarna kom ifrån eller vilken sida på bloggen som dom besökte. Någon som kan stilla min nyfikenhet?
 
 
Ibland krävs det inte mycket... eller hur?  ;)
#1 - Rita

Jo, det kan jag göra. :) Dina Me&I-bilder diskuterades på en finsk Me&I köp&sälj-sida på Facebook. Eller egentligen så var det ju kommande kollektionen som diskuterades och folk ville gärna detaljstudera dina bilder. :) Roligt att följa diskussionen!

Svar: Tack!! Det var roligt att höra vad det var som var så intressant så plötsligt :)
bambi

#2 - ♥ Sojka ♥

Men gud så roligt!! :)

Sv:Låter som en jätte bra grej men jag ska bara få till så det blir det där första klistermärkes kommer på plats så han fattar vinken. :) Men kanske är han för lite. När började ni med det?

Svar: Oj, jag tror att Zack var runt 2 ½ år och Leah är lite över 2 år och fattar grejen med klistermärken. :)
bambi

#3 - Madde

Åhh vad roligt grattis till dig! :)

Njae alltså vi har inte haft så många varma dagar heller men just den dagen kunde vi hänga på stranden hela dagen. :D

kram

Svar: Tack :)
bambi

#4 - Sara, mamma till tre små troll

Idag matchade mina underkläder och mina skor, och ja jag log nöjt resten av dagen när jag kom på det :P