bambi

Vinnarna av iPhone skal
 
Puh, va jag har fixat och grejat idag. Jag har veckohandlat, tvättat flera maskiner (jag förstår inte var all tvätt kommer ifrån?!!?) och mailat en massa med sponsorer (flera roliga tävlingar är på G!). Jag börjar bli lite nervös för hur det ska gå nu när jag ska jobba 80% + driva bloggen och allt runt omkring den. Sen vill man ju hinna umgås lite med familjen också  ;)
 
Här kommer äntligen dom tre vinnarna i iPhone4-skal tävlingen!
 
Gillar på fb Annica Nilsson. Jag skulle ha en bild på min dotter och det skulle vara en text med som står Mitt allt!
 
Jag har gillat och igår på mitt 40 års kalas fick jag min allra första iPhone!!! Tjohoo, jag blev så glad men den är ju jätte trist som helsvart så jag skulle vilja göra den lite "glammig". Silverglitter eller något annat glammigt... har inte hunnit kolla runt än för allt är ju så nytt! Jag har ju redan telefonen full av bilder på barnen så tråkig nog så kommer jag välja en mer stilfull bild där jag får känna mig som en glamourtjej som trots att jag fyllt 40 inte är tant!!!
 
Nadja 
Jag har gillat. Jag skulle nog välja en bild på mig och min fina sambo :) eller kanske någon fin semesterbild från Thailand
#1 - Angelica

Det är ju så extremt gott att äta lite pizza hut ibland. :)

Ibland önskar jag att jag hade en iphone så jag också kunde få vara med i fräna tävlingar!

#2 - Annelie

Jag blev jätte glad för vinsten, tack igen!!!

Kram

Svar: Va roligt att höra!! :)
bambi

#3 - Husfrun

Det gäller att prioritera rätt och hålla många bollar i luften. Det går om man gillar't :)
Kram.

#4 - maria husetfullt

Skönt att ha veckohandlingen klar. Det blir mycket tvätt här också, blir mer eller mindre galen ibland :)

Tack för ditt grattis :)

#5 - Clara Ringqvist

Tack fina du!

#6 - kaffehörnan

Vad trevlig header
De ska nog gå bra hoppas jag

#7 - kaffehörnan

Vad trevlig header
De ska nog gå bra hoppas jag

Svar: Tack :)
bambi

#8 - Longevity - en blogg om hälsa

Gratts till vinnarna!