bambi

Weleda lanserar en ny kroppsvårdsserie
 
Jag fick hem ett paket från Weleda med lite nya produkter att testa. Dom har nämligen utökat sitt sortiment med fyra stycken ekologiska kroppslotioner innehållande verksamma växter, frukter och bär såsom citron, granatäpple, havtorn och vildros.
 
Men jag fick även två ansiktskrämer som är anpassade efter min hudtyp. För på Weledas hemsida kan man nämligen gör ett litet test för att se vilken av deras hudvårdsserier som passar just din hudtyp. 
#1 - Sofia

Åh vad härligt med lite må bra produkter :)

Jag har skrivit och klarat teoriprovet i dag :))
Ville bara säga det..

Kram Sofia

Svar: Men grattis till teoriprovet!!! Håller tummarna för att det snart blir körkort då :)
bambi

#2 - Fröken M

Jag älskar Weledas produkter och badoljan med lavendel är en stor favorit när jag ska ha lite "egentid" här hemma ! :)

#3 - Maria

Ohh får in o kika på hemsidan!
Kram

#4 - Hanna Karlsson

Vad kul!

#5 - Kavallinskan

När jag väntade mina tvillingar så smorde jag min stooooora mage med en olja från weleda! Det skulle vara förebyggande mot bristningar...och jag fick inga bristningar heller...superbra produkter! :) Kanske man skulle ta och testa ansiktskrämerna också! Ha det bra!
Kram kram