bambi

Zack har börjat i simskola
Igår började Zack på simskola. Här i Stockholm så finns det simskola från 4 år men då måste en förälder vara med i vattnet. Jag hade inte så jättehöga förväntningar på simskolan och tänkte att det skulle mestadels vara plask och lek. Men jag blev positivt överraskad att det var rätt så mycket träning på riktiga simtag men oftast på ett lekfullt sätt.
 
Zack tyckte det var lite tråkigt när man var tvungen att lyssna på simläraren, men annars så hade han jätteroligt. Men det känns som jättebra träning både på att respektera vatten men också att lyssna på instruktioner. 
 
Jag har varit lite småförkyld i några dagar nu och igår blev det mycket värre efter simskolan. Har haft konstant ont i huvudet sen dess... men ska försöka ta det lugnt idag så att jag orkar ta mig till jobbet imorgon. Jag trivs väldigt bra på jobbet just nu. Det känns som att jag har fått så trevliga klasser och roliga kurser detta läsår och det gör så stor skillnad!
#1 - Johanna

Krya på dig :)

Svar: Tack :)
bambi

#2 - Emelie med Hugo&Vilma

Å, vad kul! Vart är det?

//emelie hugo&vilma