bambi

Adventsfika
 
Igår var det dags för adventsfika hemma hos min goda vän Linda. Hon bjöd på så mycket gott! Hon hade gjort en sån god polkatårta och jag som inte ens är nå vidare förtjust i polka mumsade i mig hela biten! Supergod var den! (Jag kan tänka mig att receptet dyker upp på hennes blogg senarae!)
 
 
Det var så mycket gott uppdukat på bordet!
 
 
Leah testade en polkaklubba! Den varma mysiga koftan från Noa Noa passade bra eftersom det var -15 grader i Stockholm på morgon igår!!
 
 
Den fina värdinnan och lilla Magda!
 
 
Barnen hade en egen liten "pick nick" på golvet med en massa chokladtomtar i en skål i mitten  :)
 
 
Klänningen som kommer ifrån How To Kiss a Frog (jag vann denna hos ByEngberg) invigdes.
#1 - frubalken.blogg.se

Vad är det gröna små bitarna för spännande?

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh vad fin klänningen är vilket flyt att vinna den :-) Polkatårtan ser himla smarrig ut!!