bambi

Dagens tips: 30% på Mini Rodini
Idag har Oii barnkläder 30% rabatt på ett av mina absoluta favoritmärken när det gäller barnkläder - Mini Rodini! Jag älskar deras fina färgglada mönster, man kan inte annat än bli glad av att se dom fina barnkläderna. Jag är himla nöjd med kvalitén också och Leah kan utan problem ärva Zack gamla Mini Rodini kläder.
 
Jag klickade hem två plagg som jag länge har kikat på:
 
 
Denna tröja från Mini Rodini är en storfavorit för den är nämligen vändbar!! På andra sidan så är det ett mönster med flera mindre pandor.
#1 - B

Lah kommer klä jättetjusigt i plaggen :) Babyshop har också rea på Mini Rodini idag! Själv klickade jag hem en Glitter Sweater Blue/Gold till min dotter. Så skönt och fint att ha nu i kylan. Ha en fortsatt bra dag och tack för en rolig blogg!

#2 - B

Leah ska det stå ovan så klart :)

#3 - Nathalie

Åh vilket bra tips! Blev att klicka hem lite fint till dottern ;)

#4 - Hanna E

Tack för tipset, jag beställde ett par jeans och en t-shirt till 5-åringen så hoppas jag att även jeansen håller för att ärvas för 5-åringen sliter byxor något fruktansvärt sedan något år tillbaka... kanske beror det på barnens förkärlek för att slänga sig på golvet hela tiden.

#5 - Longevity - en blogg om hälsa

Jättesöta kläder :-)