bambi

Följ mig även på Instagram!
Sedan en tid tillbaka så har jag ju börjat använda Instagram! Jag har inte nämnt det på bloggen tidigare, så om ni vill följa mig där så heter jag Bambiblogg (vilket jag även gör på Twitter och Quizkampen).
 
#1 - Fröken K | Vill bli amatörfotograf

Åh, när jag får min iPhone så ska jag följa dig! Är så ledsen för min telefon blev stulen för över en månad sedan och av olika anledningar så har jag fortfarande ingen telefon. Men den 6 januari ska jag löpa in i en butik och köpa en! För då kommer försäkringspengarna. :) Och då får du en ny följare (om jag inte redan följer dig - nu blev jag osäker...)

#2 - Susanne

Nu följer jag dig. Vill du följa mig så heter jag suny64
Ha det gott

#3 - Ulle

Då ska jag kila in dit sedan och följa dig. :)

#4 - dianasdrömmar

Följer dig ju redan , hoppas ni har det härligt stor kram Diana

#5 - ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

kul att du finns där oxå =)