bambi

Nyårsbubbel - check!
 
Har ni hunnit fixa bubbel till nyårsafton? Jag fick hem ett sånt trevligt bud innan jul med tre flaskor bubbel som passar perfekt till att fira in nyåret med!
 
Fresita är nog den jag är mest sugen på. Det är nämligen ett mousserande vin från Chile som smaksatts med små handplockade jordgubbar! Perfekt till fördrinken!
 
Prosecco La Robinía är ett fruktigt mousserande vin som passar bra till nyårsmiddagen.
 
Nicolas Feuillatte Brut Chardonnay 2005 är Frankrikes mest sålda champagne (det säger ju en hel del bara det). Så det är ett perfekt champagne att skåla in tolvslaget med!
 
Tack för allt gott bubbel!
#1 - Becca

Mums, Fresita är jättegott! Tror jag ska köpa mig en flaska till nyår för jag kommer troligtvis inte få ett bud hem! ;P

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh vilken lyx med bud :-) Jag har inte skaffat bubbel ännu. Vi brukar skåla i Trocadero haha

#3 - Mia - mamma till Ebba

Hmm, fresita lät gott. Inget bubbel fixat här än, måste ta tag i det. :)

#4 - jenny - mammaliv i nashville

Det var inget tokigt bud det inte! :)
Härligt att ha nyårsbubblet kirrat!