bambi

Tidig julfirande med moster och mormor
Idag kom min syster och två av hennes barn hit, sen även min mamma. Barnen fick även öppna julklapparna som dom hade med sig hit. Så det blir julfirande i flera dagar för barnen för vi lämnade även några julklappar hemma som dom får som överraskning när vi kommer hem (barnen gick ut med maken så smög jag fram julklapparna och la under granen så att dom finns där tills vi kommer hem). 
 
Barnen sitter hos moster och öppnar julklappar
 
Fika!
 
Mormor och Olle
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Mysigt :-)

#2 - Ulle

Härligt att kunna fira allihop tillsammans. :) Kram!

#3 - malin

Hej! En liten undran, ör bilderna frpn er eller mormorns lögenhet? Jag läser det som om det vore er...............min farmors lägenhet såg exakt ut så. Spinnrock, röda äkta mattor på golvet och bruna lädermöbler. Ofta firade vi jul hos henne.
Så roligt att se att det finns yngre människor som bor såhär 2012. Vi och våra vänner bor i vita stilrena hus med moderna möbler. Jag gillar verkligen detta och kanske ör det på väg tillbaka. Tack för tankarna på farmor som tyvärr inte finn shär mer.

Svar: Nej, det är hemma hos svärföräldrarna :)
bambi

#4 - Linda-matstugan

God Jul finaste vän. Mys, gosa med barnen, slappa och må bäst. Varmaste Kramar

#5 - dianasdrömmar

God jul stor kram Diana