bambi

Bioupplevelse
Cool i 3-D glasögon


Maken och Zack var iväg på bio idag och såg Mästerkatten i stövlar i 3D. Detta var tredje gången som Zack var på bio, tidigare så har han sett Bilar 2 med mig och Nalle Puh med min syster. Jag tror att det var lagom att börja gå på bio med honom när han var 3 år, så Leah får vänta ett år till innan hon får sin första bioupplevelse. 

Zack älskar att gå på bio, vilket är jätteroligt eftersom jag och maken har alltid älskat att gå på bio (innan vi fick barn så gick vi nästan en gång i månaden).

Zack älskar även popcorn, så det blev inte så mycket middag när dom kom hem eftersom han hade ätit sig mätt på popcorn  ;)
#1 - Mia

Barnen här hemma pratar om den så undrar var den bra?



/Mia

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Mia Det låter som att den var bra! Maken säger dock att den kanske passar lite större barn bättre...

#3 - Sojkas Framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Ha ha ser bara semlor i din blogg! :) Stackars mig hihi.

kram

#4 - Natali BLOGGAR OM LIVET

Fasiken vad du bakar....provsmakar du ALLT?

Jag hade sett ut som en köttbulle om jag gjorde det.



Min dotter leker med Barbies....synpunkter :)



http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=39946&beid=1973499

#5 - Mia

Ok, ja mina är 4 och 5,5 så då kanske den kan passa dem :)



/Mia

#6 - Anonym

Åh, den vill jag också se ju....Såg massa reklam för den I new york när vi var där...Kan man gå utan barn tro :)

#7 - sofie

Var jag som skrev ovan, vet inte varför namnet försvann :(