bambi

En randig vår



Jag älskar verkligen Geggamojas kläder! Dom håller så oerhört hög kvalité (blir aldrig hål och knappt noppor!!), mjuka och sköna och riktigt snygga. Så jag är jätteglad att dom har släppt delar av sin fina vårkollektion på hemsidan nu!

Jag gillar speciellt deras nya multirand, den cerise/lila kombinationen och deras nya sneakers (så snygga att jag skulle vilja ha ett eget par)!!


P.S. Och Campadre har en kampanj på Geggamoja just nu! Där ska jag in och fynda!
#1 - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh, vill ha bodyn!

#2 - Annica H

Söta skor :)

#3 - Rosi med bebis och 2 stora

Jag hade också tänkt fynda Geggamoja på campadre, men tyckte inte att det fanns så mkt kul där.. Synd! Får kolla in nya vårkollektionen på hemsidan istället, den verkar ju lovande :) Älskar skon!