bambi

Får gärna flytta in i mitt kök...



En tårtkupa har jag länge tänkt skaffa mig. Det är ju faktiskt både praktiskt (håller flugor och små händer borta) men också snyggt! Sen så hittade jag även detta söta förkläde med ugglor på hos Åhlens, finns även matchande kökshanddukar! Man kanske skulle fixa lite uggle-tema till köket..? Har ni något speciellt tema i era kök?
#1 - Annica H

Ja, här hemma liknar det mest en "restaurang" i köket. Vi har massa öppna hyllor istället för att ha sakerna i skåp och skafferi, vi har en "slaktarbänk" där vi under har alla kastruller och sådant så ALLT är framme.

#2 - Anonym

Kaos är väl temat tyvärr allt som oftast ;-)

#3 - lina

Vi har limegrönt som ett litet tema. Inte så att allt är grönt men många saker som assietter, skålar, grytlappar, kökshanddukar m.m

#4 - Nawla

Endast svart och vitt! Senaste tillskottet är en Pappelina-matta i just svart och vitt :-) . Har testat någon färgklick men det funkar tyvärr inte till våra körbärsluckor...

#5 - Rosi med bebis och 2 stora

Dessa ugglor, så söta så jag måste ha!! Är det vuxenstorlek?

#6 - Danni

Jag har faktiskt ett Ugglekök :) Med tavla på uggla, salt och pepparkvarn med ugglor på, en krok med en väldigt fin uggla på, diskhanddukar och ugnsvante på uggla på och så fortsätter det ;)