bambi

Har ni ätit någon semla idag då?


Barnens förskola bjöd på drop-in fika idag, med en härlig semmel-buffé uppdukat. Var och en fick göra sina egna semlor så som man själv tycker om dom. Perfekt för kräsna barn (och föräldrar)!





Sen så har det inte blivit så mycket bloggande idag eftersom jag har tillbringat eftermiddagen/kvällen så här:



Jag skulle egentligen ha sprungit iväg på en pokerkväll som Paf anordnade på Magic Bar (jag älskar ju att spela poker!) men dagen har känts så lång så det var skönt att bara komma hem och ta det lugnt istället!
#1 - Hanna

Japp, en semla i förmiddags blev det. Med hemmagjord bulle, liten variant.



Vilken härlig idé på förskolan. Vi har sportlov denna vecka, annars hade jag kanske gjort något liknande med mina elever. För några år sedan hade vi våffelfrukost, på våffeldagen. Får kanske satsa på det i år!

#2 - Emeli- Mamma till Nathalie

Åh va mysigt med semmelfika på förskolan :) Det ser gott och inbjudande ut.

#3 - tindra

.. mysigt m hemmakväll också......skulle vart kul & ses :)

#4 - Nina

å va härligt, vill också unna mig lite tid hos frissan!

#5 - Annica H

Mysigt med hemmakvällar ju =)

Själv åt jag ingen bulle, brukar inte köpa för då får jag skrapa ur all mandelmassa och det tar bara tid och jag får ändå inte ut allt. Så nä :)