bambi

Hello Kitty kalas
Vi är precis hemkomna från ett Hello Kitty kalas. Det var Hello Kitty överallt, precis som födelsedagsbarnet hade önskat sig! Min fina vän Linda hade bakat en sån fin Hello Kitty tårta!



Och så var det Hello Kitty whoopie pies (jag har tidigare gjort Nutellawhoopies och det är verkligen perfekt på kalaset!):



Även vi vuxna fick en massa gott att mumsa på:




Även fiskdammspåsen hade Hello Kitty tema förstås:



Och på vägen hem så säger Zack:



Hmmm... det låter ju lätt ordnat! NOT! 

Jag får hoppas på att han glömmer den idén tills han fyller år! Det är ändå rätt så många månader kvar (september), men barn brukar väl kunna komma ihåg sånt där rätt länge.....

#1 - tindra

Heheheh han kommer inte glömma det ska du se ;)

#2 - Hanna

Nicke Nyfiken-kalas fixar du! Det var ju ett jättebra förslag av Zack, tycker jag!



kollade in de där whoopiesarna, och blev lite nyfiken efter att ha misslyckats (enligt mig i alla fall) med macarons två gånger. Är de lättare? Går de att frysa?



Må gott!

#3 - ♥ En pojkmammas vardag ♥ Livet på torpet

Haha, nädu jag tror inte att han glömmer ;) Edvin tjatar om ett "Toy Story" kalas ... tyvärr är det ju inte jätte länge förens han fyller år. Dessutom har han minne som en häst ;)

#4 - ENDENISE

haha men gulle han då. Lite svårt med nicke nyfiken :D

#5 - Carolina

Hihi, gullungen - det finns nog risk för att han INTE glömmer - men det fixar väl du!? :-) kram

#6 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Hanna Jo, whoopiesarna är nog enklare. Tror att det ska gå bra att frysa! :)



En pojkmammas vardag Oj, Toy Story kalas lät ju inte heller så enkelt. :/

#7 - Hanna - Mode, smycken och min vardag

Mysigt med kalas!

#8 - Anonym

Det fixar nog du ;)



http://www.kalaspinglan.se/sv/category/104/Nicke-Nyfiken-barnkalas

#9 - Britta Bloggar

Äsch, det hinner han glömma :)

#10 - Anonym

Å så mycket gott!

Min 5-åring ville ha Spenatsoppa på sitt barnkalas. Kanske inte det mest önskade på just barnkalas :)



Cakepops som Nicke och mannen med gula hatten kanske vore nått....