bambi

Idag bakade jag semlor!

Fy tusan va gott det var!!


#1 - Anonym

Mums!! Fast det ska vara utan mandelmassagegga i ;-) gillar inte det

#2 - Maria

Kolla in mina små när dom år semla för första gången på min blogg. Det var den 24/1 (jag kan inte länka, vet inte varför)

#3 - Sara - Mamma till Max 3 år

Mmmm va gott! recept tack! =)

#4 - Lisen

Ja, snälla dela med dig av receptet!!

#5 - ENDENISE

Önskar att jag var lika duktig som dig på att baka :D såg mumsigt ut!

#6 - Emelie-mamma till elliott och leila

Men åååh så gott- recept tack rara du!

#7 - na

duktig du är

#8 - Annika

Mums vad gott det ser ut. Jag måste också baka semlor någon dag. Ha en fin helg.

#9 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Ser verkligen underbart goda ut! Har ännu inte ätit en endaste semla i år, måste se till att göra det snart! Vill också gärna ha recept!