bambi

Jag ser det framför mig...
Jag får dagligen mail med erbjudande om att testa olika produkter och grejer. Idag fick jag detta mail:



Det lät ju intressant fram till det att jag såg vilken upplevelse dom ville att jag skulle prova....

Jag ser framför mig hur jag - smidig som ett kylskåp - ska försöka klamra mig fast på en hal stolpe. Sen ska detta dessutom filmas...? Eh... I think not! Speciellt med tanke på att en del av mina elever läser min blogg... tror inte att dom ska få nöjet att se mig göra bort mig på en stolpe...
#1 - ENDENISE

haha precis som jag skulle tänkt! :D

#2 - Arasen

det är faktiskt något jag skulle vilja prova.. fast håller med dig.. vill INTE bli filmad när jag gör det :P

#3 - tindra

Hahaha ska man bli filmad också...öhhh.....no thanks...

#4 - Hanna

Vi hade poledance på en möhippa. I en träningssal, med träningskläder. Det hjälpte inte, jag kände mig urlarvig ändå. Skitsvårt också, och inte det minsta snyggt. Sliten på insidan av låren sedan. Men fasen vad vi skrattade!

#5 - Lady Dahmer

JO GÖR'T!!! hahaha fan va kul!

#6 - Martina

Äsch prova på det. Det står ju inte att det måste vara bilder på dig och du måste ju inte filma.

Du kan ju alltid fota ledaren istället, för fota är du ju duktig på! :-)

#7 - Maria Jontasdotter

Jag tycker du ska göra det om det verkar roligt. Jag kan tänka mig att det borde kännas jobbigt att blogga om en måste tänka på vad denna publicerar, som du och dina läsande elever. Fast det kanske kan vara bra också.

#8 - Maria Jontasdotter

Jag tycker du ska göra det om det verkar roligt. Jag kan tänka mig att det borde kännas jobbigt att blogga om en måste tänka på vad denna publicerar, som du och dina läsande elever. Fast det kanske kan vara bra också.

#9 - ann

ett hemsida...

#10 - Linda-matstugan

Ha Ha så himla roligt!! Vem ställer upp på det??? Skulle du ha den på bloggen...hmmm. Tänk den dagen då Zack och Leah får syn på filmen, eller deras klasskamrater. Dagens skratt blev det iallafall!

#11 - Emma

Ååh! Det där är faktiskt den roligaste träningsformen jag har provat på! Och det ger grym träningsvärk... Jag hade inte tvekat en sekund på att göra det igen :)