bambi

Mina nya Uggs!


Ja, det blev ett par svarta! En läsare upplyste mig om att denna sko även finns i en högre modell. Jag funderade ett tag på om jag skulle köpa den istället men det var mycket svårare att få tag på, plus att jag mestadels använder jeans och då tror jag att dessa är mer praktiskta. Skitsnygga, bekväma och supervarma är dom så jag är sååååå nöjd!  :)
#1 - Fiffi

vart finns dom att köpa? & hur mkt fick du ge? :)

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Fiffi Jag sökte och sökte (finns oerhört många sidor med kopior på uggs!) men till slut så hittade jag dessa på snow and motion för 2200 kr. Ordinariepris är 2800!



P.S. Jag länkade inte för att alltid när jag länkar så tror folk att jag är sponsrad.... men när jag inte länkar så frågar folk efter länken. Så jag vet inte hur jag ska göra! :/

#3 - Sofie

Jag kollade på snow and motions sida och jag kunde bara hitta för 2800 kr.



Vilken storlek tog du? Är de normala i storlek?

#4 - Bambi

Sofie: jag tog storlek 37 och jag ligger mellan 37 och 38 annars. Uggs brukar vara lite stora och dom passar bra tycker jag!

#5 - Annelie

Supersnygga! Och är dom bara hälften så sköna som dom "vanliga" UGGsen som är dom ett givet köp!