bambi

Nytt till badrumshyllan
Jag fick en fråga från en läsare angående Dermalogica. Jag brukar använda deras Skin Smoothing Cream. Dermalogica är ju rätt så dyrt här i Sverige så jag brukar vanligtvis beställa deras produkter från Jersey Beauty Company som har jättebra priser (och ingen tull tillkommer, jag har i allafall aldrig behövt betala tull och jag har beställt därifrån 5-6 gånger).

Men jag fick tipset att köpa på mig Dermalogica och Redken i New York och det kanske jag ska göra! Jag fick annars hem en helt ny ansiktskräm från Decubal (och även lite andra produkter).


Decubals nya serie är ekologisk och är helt fri från parfym, paraben och färgämnen. Istället använder dom fläder, oliv, mandel, solros och aprikos! Tummen upp!
#1 - we will never walk alone-ta det med en nypa salt

Den har jag också haft! Riktigt bra!