bambi

Rena rama julafton!



Nu på kvällen så har jag varit iväg och nätverkat hos affilateföretaget Tradedoubler! Jag är tre visitkort fattigare och jag håller tummarna för att det kommer resultera i fina samarbeten med några stora företag inom mode och skönhetsbranchen. Det är första gången som jag använder mina visitkort så det känns roligt!

Fick även med mig två(!) jättefina goodiebags hem med produkter från Yves Rocher, Matrix och Redken! Jag som var i behov av ett nytt schampo så det var verkligen perfekt  :)


Tidigare idag hämtade jag ut tre paket också (rena rama julafton idag!) med min nya fina Mine-skål från Campadre *love it*, en ny Molly från vårkollektionen och några pussel till Zack från Allt för föräldrars shop. Han älskade Bamse pusslet som var ett 20-bitars pussel, vilket känns lagom för honom just nu.
#1 - ENDENISE

ååh spännande :D

#2 - Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Vad roligt med en massa nya samarbete på G! :)

Kram!

#3 - Charlotte

GRATTIS- att nätverka kräver verkligen mod! Duktiga du!

Kram

Charlotte- 3barnsmamma som slutat stressa och utbildar sig till Mindfulnessinstruktör

#4 - Bloggminglet 2012

Hej!

Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)

#5 - tindra

Hur var det på Tradedoubler??

Jag är inte så insatt i sånt så jag valde att inte komma.....

Nåt att rekommendera?

Massa bloggmingel nu på G ju :)

Ska du gå på Loppi`s & Mgroup`s mingel???