bambi

Ses vi?
Nu trillar inbjudningarna in till alla möjliga roliga aktiviteter och events under våren. Ett event som jag har sett fram emot sen förra året är årets Mammablogg Gala! Detta kommer att bli den tredje mammablogg galan jag går på och jag har haft så oooootroligt roligt under dom tidigare galorna. Det har verkligen varit underbart att prata och umgås med andra bloggare och träffa en massa trevliga läsare!

I år är Allt för föräldrar dessutom huvusponsor till galan, vilket känns jätteroligt! Biljetterna släpptes igår! Ses vi där?
#1 - Annica H

Tyvärr, jag är varken mamma (tråkigt nog) och så skulle jag inte ha tid att åka - i och med pluggandet. Men, sedan så ska du få se :)

#2 - Charlotte

Önskar jag kunde skriva "Jaaaa, vi ses" men min blogg är så ny så jag platsar nog inte riktigt- får väl hoppas jag kommer nästa år:-)



Kram

Charlotte- en blogg om Mindfulness i vardagskaoset

#3 - Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Jag önskar jag kunde säga ja men jag kommer gå på Bloggminglet 2012 istället.



Du kan inte fixa att tävla ut en biljett?! ;) Det hade varit något ha ha. ;)



Annars säg till om du ser det någonstans!



KRAM!

#4 - Mira

Klart vi ses!!!! =)



Kram på dig!