bambi

Ständigt mätt
Innan vi åkte hit så pratade jag massor med min vän Linda om New York. Hon var här i höstas och hade en massa tips men berättade också att hon var ständigt mätt när hon var här i New York. Och jag förstår henne!



Igår kväll så åt vi lite middag när vi kom fram, på en diner. Jag valde chicken quesadillas och fick minst sagt en stoooor portion med en massa strips och två burkar såser till. 11 dollar gick hela kalaset på och det hade nog räckt till tre personer i svensk mått mätt.




Sen så har jag inte pratat om annat än cupcakes inför resan så när jag såg att vår närbutik hade tårtor (för man vet aldrig om man behöver en tårta mitt i natten!) och cupcakes så var jag ju tvungen att köpa en för att mumsa på kvällen. En chokladcupcake blev det... den första av väldigt många  ;)
#1 - ♥ TUMADRE - ensamstående mamma till två

Oj, jisses vilka frestelser och kaloribomber man kan råka på därborta! :-)

#2 - Therese

Du MÅSTE lova att blogg mycket från staden. Har varit där två gånger och bara älskar det. Glöm inte abercrombie, gå på söndagsbrunch, dermalogica och redken:)

#3 - Jennifer

Åh, ni är framme :) ha det nu riktigt bra och njut av allt gott! Kram Jennifer