bambi

Terroristen Bambi
Det ryker till och med ur gatubrunnarna, precis som man ser på tv!


Godmorgon alla fina bloggläsare! Här har vi nyss vaknat för här är klockan bara lite över 6 på morgonen.

Innan vi åkte så skojade jag och maken lite om att jag är född i USA, jag sa då att jag borde få glida igenom säkerhetskontrollerna och dom kommer att säga "Welcome Home" och krama om mig... medans maken hade sin teori om att istället så kommer dom tro att jag är en terrorist som har skickats tillbaka till USA och att dom skickade just mig för att ingen skulle misstänka mig - och just därför skulle dom stoppa mig i säkerhetskontrollen.


Haha, tänk att maken hade rätt. Jag fick genomgå en extra security check där dom drog en teststicka över mina saker och om min kropp för att kontroller att jag inte hade knark eller sprängämnen med mig (tur att jag lämnade sånt hemma). Haha.... ser jag ut som en terrorist? Men det gick bra, det var inte så farligt egentligen....


Dom skrev SCC på min biljett som i "Security Check"


Sitta och titta på skönhetsingrepp i taxin? Bara i USA!
#1 - Tindra

Hahahaha oh lord :)