bambi

Tisdag-Tv-kväll


Jaha, då var det dags för vab - igen! Tycker att vi ständigt vabbar, men maken tar morgondagen så får vi se hur det blir sen.

Men ikväll blir det tv-kväll med Top Model Sverige (som jag egentligen är tveksam till...) och nya Project Runway *love* ... och så ska jag äta upp dom sista macaronsen! *mums* (Och va jag glad jag blev för Emmies kommentar om att hon äntligen lyckades med macaronsen när hon följde mitt recept!!)

Blir det tv för er ikväll också?
#1 - Carolina

Japp, även här blir det tv-kväll och det är VAB som gäller här också, så tröttsamt på vintern när det känns som att man vabbar konstant! kram

#2 - Brassemamma

Mina vänner kallar februari för "vabruari". :-) Vi har klarat oss än så länge (peppar peppar).



Här har vi spelat in House-avsnittet så tittar vi imorgon. ;-)



Det ser så fint ut med macarons men jag har faktiskt aldrig smakat, kan du tro? Vi har ätit kladdmuffins istället. Mums det med! :-)



Kram

#3 - Tess

Japp, tv-kväll här också. Mot alla odds, The Big Bang Theory och Suburgatory :-)

#4 - Mie

Hej



Du kanske har skrivit det någonstans men jag undrar lite om den här gummi och glas texten

Vet att det är en låt men undrar hur du tolkar den

Det har jag gjort, tolkat den på mitt sätt, och nu blir jag lite ledsen när jag kikar in och ser den.

Vore kul att höra vad du kände när du valde den till din blogg