bambi

Today is the day
Jaha, då var dagen kommen. Dagen då vi åker till New York! Känns sjukt nervöst att lämna barnen men samtidigt ska det bli skönt att ha tid för varandra.

För er som inte vet så vann jag faktiskt denna resa! Det var en tävling som Nybergs Deli anordnade för några utvalda bloggare. Man skulle dela med sig av sitt bästa recept innehållandes deras fläskytterfilé. Trodde aldrig att jag skulle vinna då flera stora matbloggare var med i tävlingen, men det gjorde jag (till min stora förvåning och jag skrek verkligen rakt ut när jag läste mailet). Det var med detta recept som jag vann tävlingen och ett presentkort på 20000 kr för att resa till New York.

Jag ska absolut försöka blogga från New York! Vi kommer fram ca 18 lokal tid eller midnatt svenk tid....
#1 - Annica M

Hoppas ni får en underbar weekend! =)

#2 - Ida

Jag hoppas ni får en fantastisk resa. Ska bli så spännande och se bilderna sen från ert äventyr sen.

#3 - Anna

New York låter jätte spännande och att ni vann resan dessutom! Homely är en jätte fin barnbutik och den rekommenderar jag :)

#4 - Nina

Åå är det redan dags?? Ha det så super och hoppas ni får det riktigt mysigt tillsammans.

#5 - we will never walk alone

Jag hoppas verkligen att ni får en helt fantstisk resa, och många fina minnen! :)

#6 - Viola

Ha det så underbart på resan nu!

#7 - Britta Bloggar

ha det jättebra!