bambi

Vad sägs om ett par högklackar till din bebis?


Det finns ett företag som heter Heelaroius som har inriktat sig på mjuka högklackade skor åt bebisar - i åldern 0-6 månader!! Förlåt, men hur kommer man ens på idén? Om man förstås inte ser sin bebis som en docka? Ja, men lär din bebis från födelsen att hon (ja, för det står "hon" överallt på deras hemsida, aldrig att man skulle köpa dessa åt en pojke) är till för att visas upp och måste ständigt vara söt!

#1 - Anonym

Jag vet inte ens vad jag ska skriva, blir som mållös. Varför liksom? Jag är vuxen och vill inte ens gå i höga klackar, varför ska en unge ha det på sina små söta fötter.



Hoppas företaget går i konken.

#2 - Anna

Släng in babyns första kreditkort också, det kunde man tycligen också köpa. Som tuggleksak förvisso, men ändå. Tramserier på hög nivå.

#3 - Titti

Jag upphör aldrig att förvånas.....!!

Titti

#4 - Lina Johansson

Usch, vidrigt...

Men världen är full av idioter så man blir ju dessvärre inte förvånad.

#5 - Rosi

På gränsen till vulgärt... Usch!

#6 - Malin C

Ja herregud säger jag bara.. Aldrig

#7 - TantMango - kreativitet, livsvisdom och en kärleksfullare värld

Usch, jag får ont i magen! Vad gör man åt sånthär? Jag kan inte ens förstå hur någon kan vara så dum, egoistisk omänsklig!!?!!

#8 - Anonym

Finns mycket vi göder våra barn med som de borde slippa. Sorgligt om det finns en marknad för det här.

#9 - Josannah

Jag höll på att gråta..

OK, folk kanske tycker det är såå fiint, men jag ser det som tragisk.. högklackar är knappast bra för barn när de fortfarande växer.. jag kollade in deras hemsida och shoppandet, så såg jag att det är utsålt.. UTSÅLT!! tänk sig att folk vill köpa det.. hemskt. sörgligt. Hade jag fått den till min baby hade jag sagt nej och lämna tillbaka present till givaren.. Fyfan.. Sjukligt.

#10 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Helt bisarrt faktiskt, att man ens kommer på tanken. Ännu sorgligare är det väl förstås att folk faktiskt köper detta. Vet knappt vad jag ska skriva, det är bara så sjukt.....