bambi

Chokladfabrikens semlor


Om tre veckor så är det semmeldagen men jag har redan ätit en och då blev det Chokladfabrikens lite speciella semla med chokladgrädde och mandelmassa med amaretto. För 34 kronor så får man en sån underbaring!

Och när man är vid Chokladfabriken så får man inte heller missa deras goda varma choklad! Det finns till och med som vit choklad  *mums*



P.S. Förut så bodde vi nästan grannar med Chokladfabriken... jag är både glad och ledsen för att vi inte bor där längre för det blev minst ett besök i månaden när vi bodde där!
#1 - Josefine

Åh, det lät ju helt underbart! Jag ska upp till Sthlm om ca 3 veckor, då kanske man ska ta sig dit. Vart ligger det?

#2 - Bambi

Josefine: Det ligger väldigt nära Slussen! Kolla på deras hemsida! Det är helt klart värt ett besök!

#3 - Aniika

Oj, det låter sjukt gott! Om jag hade bott i närheten av Chokladfabriken hade det inte slutat bra, varken för figuren eller plånboken... :)

#4 - Sara - Mamma till Max 3 år

Men så gott! =) kan tänka mig att det smakar underbart. men vit choklad, är inte det väldigt sött?

#5 - Sara

Gud, va god semlan såg ut att vara & varmvitchoklad. Känner att det måste man testa att göra hemma, älskar vitchoklad