bambi

Dagens bloggtips!
Jag har ju bott i en liten byhåla en gång i tiden och jag minns så väl lokaltidningen och dess lite speciella artiklar. Lokaltidningar är ju en del av sverige och det är lite kul att det finns en blogg helt inriktad på dessa speciella artiklar. Så kolla in bloggen: Dagens Lokaltidningsbesvikelse.

#1 - Ina

Takk for tips, sitter og ler meg igjennom nå. Spesielt morsomt som fotostudent å se alle de fine bildene.

#2 - kristina

Javisst kan man tycka att det är oväsentliga nyheter men för dessa människor är det händelser i deras liv.

Alla människor bor ju inte i storstäder . Bor själv på en liten ort där mycket i tidningen känns onödigt men för det ser jag inte ner på dem som är med i den.

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

kristina Det är ingen som har skrivit att det är oväsentliga nyheter? Vart får du det ifrån?

#4 - kristina

Javisst kan man tycka att det är oväsentliga nyheter men för dessa människor är det händelser i deras liv.

Alla människor bor ju inte i storstäder . Bor själv på en liten ort där mycket i tidningen känns onödigt men för det ser jag inte ner på dem som är med i den.

#5 - kristina

Nej, det kan tolkas olika. Men eftersom du skriver att bloggen om dessa artiklar är kul så tolkar man det så.

#6 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

kristina Ursäkta men jag undrar om du verkligen har läst mitt inlägg? Jag skriver ingenstans att jag tycker att artiklarna är kul utan att det är kul med en blogg med en sån inriktning. Det är ju inte direkt vanligt med såna bloggar... Jag skriver dessutom att jag tycker att det är en del av Sverige. Jag tycker snarare att det känns svenskt och jag får nostalgikänslor när jag läser om lokaltidningar.