bambi

Efter 10 dagar...
... på endast pulver så är jag under 70 kg. Och har gått ner 3,4 kg och väger samma som jag vägde när jag hade kört ren kur sist (men körde då i 3 veckor). Men jag ska köra bara pulver i ett par dagar till sen så blir det en långsam upptrappning.

Idag eller imorgon så ska jag ägna tre timmar på raken på ett café och sitta och rätta och planera. Det är rätt så omöjligt att få något gjort här hemma, även om maken tar hand om barnen så kommer dom ofta och vill visa mig saker eller fråga mig något eller bara gosa lite. Så då är det inte så lätt att få något gjort!

Hoppas att ni får en fin fredag allihopa!
#1 - Zazz

Ha en bra helg du med.. jag hittade din blogg via en kompis.. Och jag har bakat ett och annat recept från din sida.. Härligt med regnbåges muffins.. Dem gick hem

#2 - maja

Undrar inte dina barn varför mamma inte äter?

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

maja Nja, Zack har frågat ett par gånger om jag inte ska äta. Och jag svarar "nej" och sen har inte varit något mer med det. Vi brukar inte tvinga honom att äta utan det har alltid varit frivilligt så han ser nog det som frivilligt för mig också!

#4 - Marielle

Hoppas att du också får en fin fredag Bambi, din blogg är verkligen helt underbar!

#5 - Paulina

Stort grattis till viktminskningen! Är så imponerad att du fixar det! Jag har testat Cambridge på ren kur i tre dagar sedan klarade jag inte mer. Visserligen hade jag ingen övervikt, endast "skönhetsfett" som jag själv ville bli av med så jag var inte så jättepeppad. Tränade hellre lite mer och åt vad jag ville.



Åt du pulver på nyårsafton också? Isåfall är jag ÄNNU mer imponerad! Grattis igen Bambi :-) Jag hejar på dig!

#6 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Paulina Ja, det blev över nyår men det gjorde inte så mycket! Nästa helg blir det middag med vännerna istället! :)