bambi

En gammal hobby

Jag har tagit upp en gammal "hobby" som jag hade förut, nämligen online poker. Det är himla kul - i måttliga mängder. Jag är en fruktansvärd dålig förlorare, både online och offline (därför är alfapet bannlyst här hemma). Vi brukar spela en hel del kort hos svärföräldrarna, då blir det "priffe" (tror att det heter preferans eller nåt egentligen?). Förut blev det lite poker med vänner på kvällarna (detta var förstås under pre-baby tiden). Men eftersom jag inte har spelat på ett tag så blev jag rätt så förvånad att det har gått rätt så bra...

Jag kanske till och med får komma iväg till Mariehamn och spela i Paf Poker Challenge 2012. Jag vann nämligen en biljett till finalen! Spännande, men jag vet inte om jag vågar hoppas för mycket...

#1 - Carolina

Wow, grymt - jag gillar också att spela nätpoker, men gjorde det mer förr - är även jag en dålig förlorare! ;-) kram

#2 - Tanja

Oj vad roligt det låter! Grattis! Vi får hoppas att du kommer iväg då så vi bloggläsare får följa äventyret:)

#3 - Fnulan

JAg spelar på FB och har 4 miljoner. Tror du att jag kan hämta ut pengarna?

#4 - Malin var namnet!

jättefin blogg ! :D

#5 - Sofi

Du har ingen länk dit?

Ha en bra dag. O hopps dina barn blir friska snart.

#6 - Anonym

Klart du ska komma hit och spela poker! :)

#7 - Rita

Klart du ska komma hit och spela poker! :)