bambi

How wonderful life is while you're in the world

Vi hade tre låtar på vårt bröllop: "Your Song" av Elton John, "Kiss Me" av Sixpence Non the Richer och "Utan dina andetag" av Kent. Dessa låtar framfördes av en sångerska och en gitarist. Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna när hon sjöng vissa delar av låtarna...



#1 - Evelina

Grattis på er första bröllopsdag!!! Det är verkligen många minnen som kommer tillbaka då :-)



Kram!

#2 - Therese

Grattis på bröllopsdagen! :)



Utan dina andetag hade vi med på vårt bröllop. Hade inte blivit detsamma utan den... :)

#3 - Min

Jag bara måste fråga, hette sångerskan I.L?

#4 - Min

Jag bara måste fråga, hette sångerskan I.L?

#5 - Sojkas Framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Grattis!! =) Gud vad vackert! :)

KRAM!

#6 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Min Tyvärr så minns jag inte sångerskans namn....