bambi

Ja, titta vi har till och med snö i Stockholm!


Jag slutar 12 dom flesta dagarna nu. Jag passade på att veckohandla och sen ta med mig pulka och stjärtlapp och hämta barnen lite tidigare (även fast jag har värsta rättningshögen sen provet i fredags men va fan...). Så vi stannade till i pulkabacken och åkte lite. Måste ju passa på nu medan det finns snö i Stockholm.

Zack är så duktig på att åka också. Det är kanske inget ovanligt för en 3-åring, men jag blir ändå lite imponerad hur han klarar av att klättra upp för backen själv med pulkan och hoppa i (ibland i farten till och med)! Det är så underbart att se barnens glädje i snö! Snögubbar, pulka eller bara att pulsa i snön är saker dom älskar!
#1 - Fnulan

Har bara sett snö i Norrköping vi!

#2 - Jessica

och han hade förstås hjälm på sig i backen men inte just när du fotade? ;)