bambi

Lov med barnen

Förskolan kunde inte ta emot barnen idag, men det är helt okej och det får jag självklart respektera! Men dom har faktiskt lekt en massa tillsammans idag och har inte bråkat någonting - än så länge.

Det är himla mysigt att ha loven hemma med barnen. Det är verkligen en stor förmån man har som lärare och det är inte många som tänker på det. Visst är det riktigt slitigt under terminerna men sen har man lugna lov, så det jämnar väl ut sig lite  ;)

Jag är i allafall glad över att jag i framtiden kommer kunna vara hemma med barnen under alla lov. Det ser jag verkligen fram emot  :)


Barnen har lagt pussel tillsammans


Vi byggde en stor tågbana...


Fruktstund!

#1 - Linn

URGULLIGA UNGAR !



Har frågestund på min blogg, och ALLA frågor är tillåtna ! Jag kommer svara på ALLA.



Kramis !

#2 - Martina

#3 - Martina

Oups lite snabbt på tangenterna :-)



Härligt med lediga dagar på det sättet. Jag är glad att jag fått ett jobb nu där man faktiskt har månadslön och halvdagar dagen före "afton" som på torsdag.

Men läraryrket är ju liite lyxigare än det till och med haha

#4 - Martina

Oups lite snabbt på tangenterna :-)



Härligt med lediga dagar på det sättet. Jag är glad att jag fått ett jobb nu där man faktiskt har månadslön och halvdagar dagen före "afton" som på torsdag.

Men läraryrket är ju liite lyxigare än det till och med haha