bambi

Månadens barnbidrag
När Polarn och Pyret kallar så kommer man....

Fick ju hem lite rabattkuponger från Po.P. och då passade jag på och handla några tröjor till Zack. (Ja, det blir ju mest till honom och så får Leah ärva sen.... vilket faktiskt går bra med Po.P.s kläder!)


#1 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Älskar den randiga tröjan. Så himla fin!! Längtar tills nästa helg då ja ska använda pop-kupongerna jag med ... i sista sekund såklart ;)

#2 - Martina

Gaaah jag vill också ha POP-kuponger haha

De där var ju jättefina till sonen!

#3 - Sara - Mamma till Max 3 �r

Och jag har shoppat på Lindexrean för en del av barnbidraget. Jag har ju bara ett barn så barnbidragssumman är ju inte så stor =)

#4 - Anonym

Var hjärttröjan oxå t zack? Mkt fint där nu!

#5 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Anonym Ja, båda tröjorna var till Zack.

#6 - Sophie-En liten familj på 3♥

Haha va kul - köpte exakt dom till min son i julklapp :) Bra val!

#7 - Sophie-En liten familj på 3♥

Haha va kul - köpte exakt dom till min son i julklapp :) Bra val!