bambi

Men hon skulle ju inte ringa förrän om ett par dagar....
Min läkare ringde när jag stod och lagade mat. Jag stelnade till och hann tänka ett och annat. Hon skulle ju inte ringa förrän om ett par dagar... betyder det att det var ett dåligt besked och dom ville meddela det så fort som möjligt och starta behandling direkt?

Men nej, allt såg bra ut... Så det var ju skönt!
#1 - Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Hej där!

Kolla gärna in i min nya blogg där jag skriver om min dröm om ett barn samt en klick inredning :) kramisar

#2 - hanna

Skönt att höra. Blir glad för din skull:)

#3 - Marielle

Där fick jag hjärtat i halsgropen i ett par sekunder. Tack gode gud för att allt såg bra ut!

#4 - Martina

Vad skönt att läkaren ringde så fort hon hade svaret!

Förstår att det knyter sig i magen när man är orolig för beskedet!

#5 - Agnieszka-2barnsmorsan

Vad skönt att allt såg bra ut!



kram

#6 - ENDENISE

ååh jippi! Så bra att det inte var ett jobbigt samtal ♥



sv: Ja självklart kommer jag skriva vad jag tycker, älskar ju att få tips&trix själv så :)

#7 - Rocktjejen

Vad skönt för dig! & för din familj. :)

Kram