bambi

Nytt till köket


Idag hämtade jag ut ett paket från Campadre med gjutjärnsgrytan och spritsen från Lékué som jag hade beställt. Det ska bli kul att testa spritsen som är väldigt annorlunda mot alla traditionella spritsar!

Sen så beställde jag även ännu en cupcake-bok till min samling och jag blev positivt överraskad! För ofta så är det många liknande recept, som finns i andra bakböcker, men i denna fanns det många roliga och framförallt nya recept som jag ser fram emot att testa! Det fanns även en hel del tips och råd vad det gäller muffins och cupcakes!
#1 - Anonym

jag fick en sådan sprits av maken i födelsedagspresent i december. Jag blev så förvånad :) Underbar är den!

#2 - Hanna

Jag fick en sådan sprits av maken i födelsedagspresent i december. Jag blev så förvånad :) Underbar är den!

#3 - Mamma Miaa

Hej, jag har själv den där spritsen men har tyvärr inte hunnit testa göra macarons med den. Gjorde en ganska "hård" frosting och den gick inte så bra att spritsa :/



Nu vart jag dessutom sugen på den där boken. Men med tanke på att jag försöker hålla mig nyttig utan socker så kanske man borde låta bli :)

#4 - ENDENISE

ååh vilka härliga grejer! :D Ser fram emot reslutatet!

#5 - Miosliv - mamma,pappa,barn,katt,hund - vardagen med en fotoblogg!

Den beställde jag också när du tipsade om den :) Grymt nojd!

#6 - Emelie-mamma till elliott och leila

Men åååh.. En sån sprits vill jag med ha. Berätta vad du tycker om den sen rara ;)