bambi

Saknad
Idag är en extra tung dag.

Imorse så gick jag med Leah till vårdcentralen då hon kräktes under natten (hostade tills hon kräktes upp slem). Vi fick vänta en bra stund på att träffa läkaren och alla som kom efter oss fick gå in. Jag gick fram till receptionen och då hade hon glömt att sätta upp oss på listan. När vi äntligen får komma in till läkaren så börjar min mobil att ringa. Jag ignorerar den men den ringer och ringer... Det är maken som ringer och jag förstår nästan direkt vad det är. Hans högt älskade mormor har somnat in. Vi hoppades på att få hälsa på henne i helgen, då maken fick veta redan i lördags morse att det var nära... men vi hann inte säga hejdå.

Ni som har följt bloggen har nog sett henne ett eller ett par gånger. Vi har alltid försökt hälsa på henne flera gånger om året då hon har varit oerhört betydelsefull för min man. Hon var lärare och tog alltid hand om sina barnbarn under loven och har alltid varit en stor del av deras liv. Hon var alltid världens snällaste och gladaste. Maken säger att hon har bara blivit arg på honom EN endats gång i hela hans liv...

Idag slocknade en otroligt vacker stjärna - finaste Ulla. Vi kommer att sakna dig.

#1 - idun

men sorgsnaste. tänker på er idag. ni får krama om varandra ordentligt.

#2 - Erika

Beklagar sorgen!! Styrke kramar till er.

#3 - Annica M

Beklagar förlusten, jag vet hur jobbigt det är. :(

Men bevara alla fina minnen ni har med henne, hjälper i svåra stunder. <3

#4 - Karma

Sorgen är kärlekens pris! <3

Varm kram, Karma

#5 - Nina

Beklagar sorgen..

#6 - stina

KRAM PÅ ER!! Minns henne som världen mys tant :) Så varm! Hon gjorde våfflor och gjorde fina mattor som jag fick mig hem. Vi fick bo i hennes fina hus

Ta hand om er! KRAM!!! /stina

#7 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Många styrke KRAMAR till er ! <3

#8 - Agnieszka-2barnsmorsan

Beklagar:(

#9 - Johanna

Många värmande tankar till er i familjen!!



Kramar Johanna

#10 - Rocktjejen

Varma kramar till er från mig.

#11 - Sussi

Hej



Beklagar sorgen & varmaste tankar till Er alla i denna svåra stund.



Varma kramar

Sussi

#12 - tindra

Beklagar sorgen...må hon vila ifred. Stor styrkekram till er.

#13 - Natali BLOGGAR OM LIVET

Men vad tråkigt, jag minns inte att min morfar var arg på mig någonsin.....jag vet precis hur det känns. Massa kramar ♥ ♥ ♥

#14 - hanna

Jag beklagar sorgen! Massor av styrkekramar till dig och din familj!

#15 - Åsa-Mitt i en vårdnadstvist

Fy så jobbigt. En sorg och saknad man får leva med resten av livet tyvärr..

#16 - Erica

Jag beklagar verkligen sorgen <3 Alla mina tankar till er.

#17 - Sara - kampen mot depression / bröllop 2012 <3

beklagar sorgen. stor kram!

#18 - TantMango

Kram

#19 - Paulina

Usch vad hemskt! Styrka till er!!! Kram

#20 - Carola Paro

Beklagar sorgen. Nu får ni ta hand om varandra och vårda de vackra minnena.

#21 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Så sorgligt! :( Många kramar till er!

#22 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Beklagar sorgen :-( Stor Kram