bambi

Vecka 5 - #781 Suiteheart dress


Denna veckas Odd Molly är förra säsongens jeansklänning, #781 Suiteheart dress. Klänningen är i 100% bomulls denim och finns endast i färgen indigo.



Detta är faktiskt den allra första jeansklänningen jag har ägt och jag gillar den massor! Den är bekväm och det är ju inte en klänning som man måste rädd om på samma sätt som en klänning i silke t.ex.

På ryggen fiinns ett vackert blekt mönster men även två broderade rosor.

Storleken går inte att reglera även om man kanske tror det först (med hjälp av knytbanden) men den är rätt så rymlig i storleken. Priset på denna underbaring ligger på 2200 kr.

#1 - Annica H

Den ser väldigt fin ut =) Dock är jag ingen klänningtjej ;)

#2 - Monia



Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Har du inte barn själv kan det vara en bra present till någon. Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html