bambi

Dagens Leah
 
Leah får ofta ärva Zacks kläder men då och då får hon nya kläder. Idag fick hon inviga lite nya kläder (som förvisso är köpa på rean).
 
En ny klänning (med en massa fina detaljer, fickor, färgglada knappar, dragsko och en liten uggla nertill) av märket Minymo som inhandlades på Nellys rea. Jag hade aldrig hört talas om märket tidigare men jag fastnade för denna klänning.
 
Leggingsen är också nya och är av märket PopUp Shop och inköpta på Oii Designs rea.
#1 - Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Guuud va lik hon är Zack!

#2 - Sigrid

Verkligen, jag tyckte det var Zack först!

#3 - Hanna Karlsson

Minymo har så mycket fint. Har shoppat en del till dottern. :-)

#4 - erika

gillar verkligen din design, har du gjort den själv?

Svar: Tack! Nej, det är Lady Dahmer som har gjort den :)
bambi

#5 - Josefine

Jag älskar Minymos ugglor! Så himla snygga! Min äldsta dotter har en t-shirt med dom på. Söta Leah! :-)

#6 - Anonym

å va fin hon är...hoppas du har en mysig fredagkväll

#7 - Katarina

SÅ sött!
Fin header och blogg du har.
Tack för rara ord hos mig och ha en fortsatt skön sommar.

Svar: Tack detsamma :)
bambi

#8 - Heléne

Stora tjejen! Hon är så fin!