bambi

Den stora tillverkningsdagen + intervju med mig!
Vet ni vad det är för dag idag? Det är dagen då flest barn tillverkas i Sverige , för det är exakt 9 månader innan den vanligaste födelsedagen - den 15 april. Haha, så nu vet vad som pågår ikväll ute i stugorna runtom i landet!
 
 
Idag blev jag intervjuad av en journalist och fotad av en fotograf för en realtivt stor tidning. Jag har tackat nej till ett par intervjuer förut eftersom dom har handlat om shopping och Odd Molly och annat som inte har känts så viktigt. Men denna gång så skulle det handla om min återförening med min syster så det kändes lite roligare.
 
I villken tidning får ni veta senare... eller nån av er läsare kanske ser mig först...?  ;)
 
Dagens outfit:
Linne och kofta från Odd Molly
Jeans från Seven for all mankind
Skor från Converse (syns på bilden ovanför)
#1 - tindra

vad kul :)

#2 - Saga - mamma till Emilia

va kul! Ska bli spännande att läsa :)

#3 - LILITH - Borderline & mamma

Oh vad spännande! Du får hojta till om vilken tidning det är när den har kommit ut.

#4 - Line

Spänande!!

Fast dt stämmer ju inte med datumen, tillverkandet måste ju bli om 2 veckor?! ;-)

Svar: Haha, ja, så borde det vara! Läste det i DN och litade på dom ;)
bambi

#5 - AnnaMalin

Vad roligt! :-)

Vilken underbar kofta förresten!

Svar: Tack! :)
bambi

#6 - dianasdrömmar

Spännande vännen :) kram Diana

Svar: Tack! :)
bambi