bambi

Det är inte mycket som slår denna!
 
Det finns ingen glass som slår denna glass! Om ni inte har testat den - GÖR DET!
#1 - Maria Lilja

Vart köper du den?

Svar: På ICA! :)
bambi

#2 - Carola Paro

Jooo, den med Baileyssmak är miljoner gånger godare! :-D

Svar: Tror jag inte en sekund på!!! ;)
bambi

#3 - Carola Paro

Haha, jodå, den är nästan omöjlig att få tag på för att den är så himla god! Men när den väl finns, då köper jag... och njuter! Enda nackdelen är att den tar slut så fort... hihihi...

#4 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Jag älskar deras Strawberry Cheescake! Överlevde på den när jag var gravid. Mumma!

#5 - Sophie - miss Trucker ☆

Den är helt underbar och värd varenda krona! :)

#6 - Annika

Jodå det finns det.

Häägens Dulche Leche :)

Men den går knappt att få tag på längre
känns det som

#7 - Kristin @ The Chocolate Box

Joho! ;) Chocolate, Pralines and Caramel är godare, iallafall för en chokladjunkie som mig :D