bambi

Fotbad vid Långholmen
 
Men igår var nog sommarens varmaste dag ändå. Det var supervarmt så vi drog till vårt favoritbad Långholmen. Det var väldigt mycket folk men det var ändå väldigt skönt och barnen hittar alltid på så mycket roligt där. Som igår, Leah gjorde ett... eh?... fotbad?  ;)
 
 
Det är lite häftigt med en sandstrand mitt i city. Man ser höghusen i bakgrunden, flygplan flyger över en och stora båtar åker förbi i vattnet.
 
 
Men det är fortfarande så kallt i vattnet!! Vi bedömde att det kanske är 17 grader eller nåt. Jag blir lite av en badkruka då, men igår var det så varmt så jag doppade mig helt en gång i allafall  :)
 
P.S. Missa inte mig på twitter @bambiblogg
#1 - Ulle

Härligt med dessa oaser i storstan! :) Härliga foton!

#2 - Emilia

Låter underbart!
Härliga bilder! :)

Sv: Tack!

#3 - En kvinnas vardag

Söta badbyxor barnen har! :)

Svar: Tack :) Älskar dom också :)
bambi

#4 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Härligt! Här var vi också och badade idag. Men stranden var som vanligt öde, ganska skönt när man har hunden med sig :)