bambi

God morgon måndag!
God morgon! Grannfejden har tagit en ny vändning, mycket att berätta men hinner inte riktigt skriva ett inlägg om det nu (lättare att skriva sen när Leah sover middag) men det kommer ett inlägg senare idag.
 
Igår gick vi till Bryggartäppan och sen åt vi middag på Därmedpasta. Bästa middagen på länge!
 
 
Jag åt en supergod Delieze special med gräddsås, bacon, salsiccia och fårost. Så otroligt gott!!
 
Hela familjen tyckte om middagen!
 
 
P.S. Jag har lagt ut en hel del Odd Molly på Tradera, kika gärna på mina tradera-auktioner och missa inte att tävla om tre fina babyset från Weleda!
#1 - Sofia

Ojdå, ska bli spännande att läsa om hur grannfejden utvecklat sig. Hoppas det visat sig att det inte var hon som gjorde punka på vagnen, för om det var det så är det ju bara tragiskt!

#2 - ladydahmers.blogg.se

*Tar fram popcorn.* jag bänkar mig.

#3 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Spännande! Uppföljningen på grannfejden missar jag inte :)