bambi

Hemma efter två roliga dagar bland elefanter och lejon
 
Vi är precis hemkommen från två underbara dygn på Kolmården! Ett pris som jag vann hos Todster (tusen tack!!). Jag berättar mer om våra roliga dygn så fort jag har sorterat alla 250 bilder...  *puh*
 
P.S. Jag var så duktig och lämnade datorn hemma (hade fixat tidsinställda inlägg)... lite abstinens fick jag nog  ;)
#1 - Cissi

Härligt! Kul att resan blev lyckad

#2 - Lina

Åå vad härligt det ser ut m Kolmården :) Måste bara fråga, helt ärligt....gillade din yngsta det mycket? För tänkte om Oscar kommer att uppskatta det ? Han älskar ju djur osv... Vi funderar på att åka dit över dan i aug el sept en helg, men tänkte om vi ska vänta tills nästa år om han iuppslattar det mera då? Det är ju ändå rätt dyrt..... fina bilder, kram kram

Svar: Nja, jag tror att det kan vara bra att vänta nåt år. Zack (som snart är 4) uppskattade mest Bamse och linbanan men Leah hade nog inte så stor behållning av vårt besök. Vi åker nog dit igen om 3-4 år, då har dom nog jätteroligt!
KRAM
bambi