bambi

Strul med Bloglovin'
Gah, blir galen på allt teknikstrul och uppdateringar. Både blogg.se (som jag bloggar via även fast jag har bloggen hos Allt för föräldrar) och Bloglovin' har ju gjort enorma förändringar denna sommar. Brukar det inte vara lugnt på sommaren med sånt annars? Eller är det pga det dåliga vädret som alla känner att dom ändå kan jobba på??
 
Jag har i allafall mailat Bloglovin's support och anmält att min blogg inte uppdateras där. Hoppas att dom fixar det snart!! För jag vill ju inte att ni ska missa något inlägg eller något av mina goda recept  ;)
 
 
#1 - Beata

Eftersom många är mindre aktiva under sommaren så tror jag det är ganska tacksamt att uppdatera hemsidorna då, störningarna blir kanske inte riktigt lika stora..

Svar: Ja, så är det kanske!
bambi

#2 - Maria Lilja

Jag följer dig via Bloglovin' och dina inlägg ser jag!

Svar: Men kom dom inte nyss upp?
bambi

#3 - Lina Johansson

Dina inlägg syns på BL :)
Min gör det dessvärre inte... skit med.

Svar: Men kom dom inte nyss upp?
bambi

#4 - Maria Lilja

Jag var inne vid 5 imorse och då såg jag dina inlägg på Bloglovin'

Svar: Jaha, ok! För jag såg inte mina egna inlägg förrän nyligen. Men bra att veta :)
bambi

#5 - LILITH - Borderline & mamma

Mina dyker upp ibland. Igår tog det 8 timmar, sen flöt det på och nu dyker de inte upp igen.

Svar: Trist det där, men det verkar vara olika för olika personer? Flera av mina läsare säger att dom dyker upp men dom gjorde inte det hos mig. Skumt...
bambi

#6 - Maja

Dina inlägg kommer upp på min Bloglovin men det kan dröja väldigt länge. Det du skrev på morgonen kan komma först på kvällen, jag har irriterat mig på det rätt länge. Men det verkar bara vara med din blogg det blir så...

Svar: Va konstigt att du funkar för vissa men inte för andra! Irriterande!
bambi

#7 - Heidi

Jag ser dina inlägg i den takt du publicerar, så BL funkar bra! =)