bambi

The last few days
Här är några bilder från dom senaste dagarna....
 
I söndags besökte vi Stockholms Stadsmuseum som just nu har Alfons Åberg utställning. Dom har ett stort och bra lekrum, som just nu har somalisk tema. Inträdet är 70 kr/vuxen men då får man inträde för resten av året  både på Stockholms Stadsmuseum och på Medeltidsmuseet! Inte så dålig deal  ;)
 
Min klematis blommar och fler är på gång! Alltid lika trevligt  :)
 
Hämtade ut mina nya Reebok Easytone som jag beställde från Campadre... så nu väntar jag bara på att hostan ska ge sig.
#1 - ann

Klematis, Kaprofolie - nogle af sommerens smukkeste blomster. Man bliver aldrig træt af trädgården på sommmeren :D
Bra dag til dig.
Kram

#2 - Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Det är ju så härligt ute nu när det blommar så fint. Vår trädgård är jättefin nu. Synd bara att vädret oftast är så regnigt att man inte kan vara ute och njuta av den!

#3 - Sarah

Ang easytone skorna: luften i sulorna fylls upp och åker ur vid varje nertramp framtill och det är därför viktigt att bara promenera i dom, det är det de är till för. Det blir en annan belastning vid jogging. Vet inte om det är dåligt för joggaren eller om skorna slits och går sönder fortare. Alltså det var vad jag fick höra i sportaffären när jag köpte mina, så nu tänkte jag vidarebefodra informationen till dig. Men de är underbara att promenera i, jag älskar dem! :)

Svar: Tack för infon! :)
bambi