bambi

Vichy After Sun
 
Jag har hittat en ny sommarfavorit - nämligen Vichy's After Sun! Den är inte kladdig och den doftar hur gott som helst! Huden känns len som en babyrumpa! Jag kommer vilja använda den som body lotion... haha  :)
 
Och jag måste säga att alla Vichy's produkter som jag har testat har varit otroligt bra!
#1 - Lilla Angelicas ♥

Då måste man testa den :)

#2 - LILITH - Borderline & mamma

Jag har testat olika produkter varje år, men inte varit nöjd. Antingen har trollen bränt sig trots att de är väl insmorda, eller så har after sun inte hjälpt det minsta. Fast i år snubblade jag över ICAs egna, och är otroligt förvånad. Bäst kvalitet för minst pengar.

#3 - dianasdrömmar

Också supernöjd med Vichys produkter, hoppas ni hade enmysig dag i Mulle Meck parken får nog bli ett besök där snart igen :) Hoppas vi får möjlighet att ses snart på en fika massor av kramar Diana

#4 - Martina

Vichy har verkligen bra grejer!

Men jag reagerar varje år på att det är så förfärligt dyrt med bra solskyddsmedel! Var det verkligen det när vi var små....eller var det kanske bara så att det inte var så många som visste om att man borde använda det så priserna inte kunde vara så höga...

Man borde få solskyddsbidrag för barnen på sommaren ;-)

#5 - Martina

Vichy har verkligen bra grejer!

Men jag reagerar varje år på att det är så förfärligt dyrt med bra solskyddsmedel! Var det verkligen det när vi var små....eller var det kanske bara så att det inte var så många som visste om att man borde använda det så priserna inte kunde vara så höga...

Man borde få solskyddsbidrag för barnen på sommaren ;-)

Svar: Haha, jo, det är ju fruktansvärt dyrt! Maken fick ju springa och köpa solskydd på apoteket när vi hade glömt vårt igår och han köpte den billigast - för 150 kr!!!
bambi