bambi

Vildmarkshotellet
 
Precis intill Kolmården ligger Vildmarkshotellet. Ett fyrstjärnigt hotell med vacker utsikt.
 
Det som vi blev mest förvånade över var att hotellet var så otroligt barnvänligt. Det fanns två lekrum, ett som var helt gigantiskt där man kunde pyssla (det bjöds på pärlor så att man kunde göra armband eller halsband eller göra pärlplattor), spela spel, bygga lego, köra tåg på tågbana, mm. Det anordnades ansiktsmålning och ballongfigurer.
 
Favoriten var ändå spa-avdelningen som var gigantisk (två våningar). Barnen älskade att bada i ström-poolen där man kunde flyta runt med strömmen. Vi badade både på kvällen och sen morgonen efter.
 
 
Utsikten från vår balkong.
 
 
Middag på hotellet. Blev en smaskig Ceasarsallad.
 
#1 - Jenny - mammaliv I Nashville

Det var min stora dröm att semestra där när jag var liten :) måste ta August dit när han vuxit till sig!
Ser ut som ni haft det helt underbart!

Svar: Tack för tipset! :)
bambi

#2 - Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Ser jättemysigt ut!

#3 - Millan - Tvåbarnsmamma i Augusti

Jag tror till och med att de marknadsför sig själva som ett av de mest barnvänliga hotellen =) Jag har aldrig varit där själv, men jag har bara hört gott om hotellet och snart, snart, ska jag och familjen också få checka in för en natt =)

#4 - smäm

Härligt :)

#5 - Linda

Vilken härlig blogg! Denna lägger jag genast till på bloglovin :) Designen är ju oxå underbar!

Svar: Tack och välkommen! :)
bambi

#6 - Evelina - mamma till Lucas

De verkar så mysigt där på hotellet! Vi hade tänkt åka till Kolmården i sommar men vi väntar något eller ett par år tills Lucas blivit större. :) De är så härligt där!

#7 - Malin`s Diner

Hej,

Har vänner i Norrköping, så de gånger vi åker dit sover vi där. Annars verkar ju hotellet helt perfekt!

Vilken kul blogg du har! Har cruisat runt lite och tittat och läst.

Kram Malin

Svar: Tack och välkommen åter :)
bambi