bambi

10 dagar kvar


Svårt att fatta att det bara är 10 dagar kvar tills jag flyger över Atlanten och tillbaka till min födelseort. Där jag inte har varit på 23 år. Men också att få återförenas med min syster som jag inte heller har träffat på 23 år och att vi tre systrar för första gången alla ska träffas samtidigt!

Syster har bokat in ett Alcatraz-besök men hon har även en vän som är uppvuxen i San Francsico som ska visa oss runt i staden! Jag har ju varit där förut, men det var ju evigheter sen så jag minns ingenting därifrån.



Just nu: måste fixa något bra sätt att kommunicera med barnen när jag är därborta. Min första tanke är Skype. Har ni några förslag (det brukar ni ju ha!)?
#1 - tindra

Vad kul & spännande :)

Om maken din har Iphone kan ni använda funktionen FaceTime (tror det heter så) när ni talar m varann men skype är bäst ju :)

#2 - ♥ TUMADRE - ensamstående mamma till två ♥

Det låter som att du har en spännande resa framför dig - vad härligt! Själv har jag inte tagit mig över Atlanten ännu, men en dag så... ☺

#3 - Annika

Det går att videochatta via msn .. Väl??



Hoppas du skoj därborta iaf :)

#4 - Josannah

ooVoo, Skype, Tango.



Du kanske minns igen när du vitsas i de område du har varit förut?

Blir ju spännande! =)

#5 - Josannah

ooVoo, Skype, Tango.



Du kanske minns igen när du vitsas i de område du har varit förut?

Blir ju spännande! =)

#6 - John Hedqvist

Hej Rose- Marie. Vi väntar med spänning att få se dej här i Clifornia. Om du har nån extra dag så vill vi ta dej med nånstans, vi har ju mycket fritid själva. Jag läser det mesta du skriver om fast det inte är för gamla gubbar, Din resa skall nog gå bra. John H.

#7 - Anonym

Hej R-M. Glömde tala om vår cellphone inte tar emot samtal, men vi får en ny telefon söndag o nummret blir 209¨229 8951. o det blir en hus telefon. john h.

#8 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- Goodiebag tävling!

Jag och mina systrar brukar invita varandra till en hangout på google+ som funkar perfekt :)

#9 - LILITH - Borderline & mamma

Skype, msn sen har väl även Facebook börjar med videosamtal i chatten har jag för mig.

#10 - Linda

Vilken spännande resa!



Jag har fått för mig att Skype är det mest stabila.

#11 - hanna

Roligt:) herregud vad du liknar Zack på den nedersta bilden!:)

#12 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Går att skypa via iphone också om du har en sådan. Det testade min sambo att göra och det funkade superbra.